Hej Skate Klub Helsingør,
via Internettet var det ikke muligt at får en Adresse eller en Telefonnummer. Så jeg håber at dette vej virker.
Jeg er medlem er Skateboarding-Sylt forening og vi vil gerne komme i kontakt med jer.
Via Instagramm ( jeg er ikke på insta eller facebook) har vi set at i er godt i gang med alt muligt og har en mega fed sted med Multiparken. Da Multiparkens linjer blev tegnet af Glifberg-Lykke og de to gutter nu er i gang med at tegne vores kommende skatepark på den tyske ø Sylt, kunne blev det interessant at bygge broen og lærner hinanden at kenne.
Hvad synes i om det? Vi kunne legge vejen forbi hos jer eller inviter jer til os. Vi har en dansk skole og et ungdomshus ved siden af, hvor i kunne sove med op til 20 personer. Bare en ide. Men først mit spørgsmål om en kontakt hos jer.
Med venlig hilsen, Gernot Westendorf mobil: 0049 1749018746
Leave a Reply
Vi mødes hver onsdag kl 16 til 18 i Multiparken, Borgm. P. Christensens Vej 12. Ingen tilmelding, bare duk op!
Hej Skate Klub Helsingør,
via Internettet var det ikke muligt at får en Adresse eller en Telefonnummer. Så jeg håber at dette vej virker.
Jeg er medlem er Skateboarding-Sylt forening og vi vil gerne komme i kontakt med jer.
Via Instagramm ( jeg er ikke på insta eller facebook) har vi set at i er godt i gang med alt muligt og har en mega fed sted med Multiparken. Da Multiparkens linjer blev tegnet af Glifberg-Lykke og de to gutter nu er i gang med at tegne vores kommende skatepark på den tyske ø Sylt, kunne blev det interessant at bygge broen og lærner hinanden at kenne.
Hvad synes i om det? Vi kunne legge vejen forbi hos jer eller inviter jer til os. Vi har en dansk skole og et ungdomshus ved siden af, hvor i kunne sove med op til 20 personer. Bare en ide. Men først mit spørgsmål om en kontakt hos jer.
Med venlig hilsen, Gernot Westendorf mobil: 0049 1749018746